close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הוצאת אזרחות פורטוגלית במהירות

מערכת שורשה אלול, תשעט05/09/2019

הוצאת אזרחות פורטוגלית בעבר לא הייתה הליך נפוץ שא נשים בכלל מכירים אך בימינו היא הפכה להיות להיט

תגיות:
צילום: shutterstock
כיום אפשר לקבל אזרחות אירופאית באמצעות האזרחות הפורטוגלית בלי בעיה, אם יש לכם קשר כלשהו למגורשי ספרד ופורטוגל, כלומר אם אתם ממוצא מזרחי. כיצד זה בכלל קורה?

למה כדאי להוציא אזרחות פורטוגלית?
לפני שנתחיל לדבר על הדרך שבה אתם יכולים להוציא אזרחות פורטוגלית אתם חייבים להבין למה זה בכלל כדאי. לא מעט אנשים מזלזל באפשרות הזו וחושבים שהיא לא תועיל להם בחייהם מכיוון שיש להם כבר עבודה בישראל, יש להם תואר והם לא מתכננים לעשות עסקי או לסחור בנדל"ן באירופה. עם זאת אזרחות פורטוגלית
צילום: shutterstock
יכולה לעבור לילדים שלכם וכן הלאה ולכן אתם משקיעים פה בעניין חשוב מאוד. יחד עם זאת אמנם העלות תהיה גבוהה אך כל זאת 10 אלף שקלים זה לא מה שיעצור אתכם מכל היתרונות הללו של עסקים בשווקים גדולים, לימודים בחינם, דרכון זר חזק וכולי.

למה חשוב לעבוד עם עורך דין מומלץ?
חוב לבחור בעורך דין מנוסה ומומלץ מכיוון שלבדכם לא תוכלו לקבל את האזרחות אלא אם יהיה לכם מזל או שאתם מבינים בתהליך. אמנם זה נשמע פשוט, רק צריך למצוא את המסמכים שיוכיחו את הטיעונים שלכם ולהגיש אותם לשגרירות ופה זה נגמר. אפילו ברמה הבירוקרטית מדובר בתהליך מסובך מאוד שלא בטוח יהיה אפשר לעבור לבד אפילו אם בתיאוריה אתם מכירים את כל השלבים והדרכים, אז בטח שהתהליך יהיה מסובך אם צריך ליצור קש רעם הקהילה היהודית בפורטוגל ועם משרד הפנים הפורטוגלי. הליך הזה לא פשוט כלל ואתם חייבים שיהיה שם עורך דין מנוסה לצדכם.

כיצד מתבצע התהליך שלב אחר שלב?
• לא רק שעורך דין יכול לעזור לכם למקסם את אחוזי ההצלחה אתם חייבים לזכור שהתהליך הזה יכול לגבות מכם זמן רב, זמן שיעלה לכם בעקיפין הרבה יותר. אמנם עורך דין יכול לעלות כמה אלפי שקלים ולעתים מספר חמש ספרתי אך בכל זאת אתם חייבים להיעזר בו. השלב הראשון הוא לבחור את עורך הדין אך קודם כל הוא יבין אם אתם בכלל עומדים בתנאי הזכאות הראשונים. את הזכאות הזו אפשר לבדוק לפי שם המשפחה שלכם ברשימה של הממשלה.
• אחרי שבדקתם את תנאי הזכאות שלכם לפי שם המשפחה אתם יכולים לגשת לשלב השני והוא איסוף המסמכים. בשלב הזה יש כבר צורך לדבר עם עורך הדין על התמחור ועל הזמן שהתהליך ייקח כדי שלא תישארו באוויר. הוא יוכל לתמחר לכם את התהליך לפי הסיבוך של התיק שלכם, לעתים יהיו לכם כבר מסמכים די ברורים שמוכיחים את הזכאות שלכם ולעתים יהיה צורך לדבר עם הקהילה היהודית ולהשיג אותם, או עם הגנזך של ממשלת פורטוגל.
• אחרי שיש לכם את כל המסמכים מה שנשאר לעשות זה לקבוע תור לשגרירות פורטוגל ולהציג ולקבל את האזרחות. את התור יקבע עורך הדין, הוא יסביר לכם מה בדיוק יהיה בפגישה ואתם לא צריכים לדאוג כי אין מבחנים על המורשת של פורטוגל ובטח לא בחינה בפורטוגזית שהיא שפה קשה במיוחד. כמובן שעורך הדין גם ינחה אתכם בכל העלויות של האגרות השונות.

כיצד אפשר למקסם את אחוז ההצלחה?
כדי למקסם את אחוזי ההצלחה אתם צריכים לבחור עורך דין מנוסה. הוא כבר יסביר לכם את כל הטיפים הנדרשים כיצד למקסם את אחוזי ההצלחה ולכן לא כדאי לזלזל בבחירה ולבחור בגלל המחיר בעורך דין זול יותר שאין לו ניסיון או המלצות בתחום.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה